Olot, 20 de setembre de 2018- Carrefour i Espuña han ratificat la seva aposta pel pernil cuit elaborat sense fosfats, en un acte en el qual han celebrat el XV aniversari de llençament d’aquest producte en el mercat espanyol. L’esdeveniment, que s’ha celebrat aquest matí a Olot, ha comptat amb la presència de Muntsa Vilalta, directora general de Comerç de la Generalitat de Catalunya; Josep Maria Corominas, alcalde d’Olot; Xavier Espuña, gerent d’Esteban Espuña SA, i Jorge Ybarra, director comercial d’alimentació de Carrefour España.
Carrefour renova amb Espuña en el XV aniversari del seu acord CyO
Aposta pel pernil cuit sense fosfats afegits elaborat per l’empresa olotina i comercialitzat amb la marca “Calidad y Origen”.
El producte s’emmarca en l’estratègia de la companyia que té per objectiu convertir-se en referent de la transició alimentària.
L’empresa de distribució comercializa aquest producte sota el segell “Calidad y Origen Carrefour” i està disponible en supermercats, hipermercats i comerç online de la companyia. La presència d’aquest producte en els seus punts de venda forma part del compromís de la companyia amb la transició alimentària. El pernil cuit CYO s’obté de pernils sencers de porcs l’alimentació dels quals està basada en cereals. En el seu procés d’elaboració es realitza una cocció en el seu propi suc amb la qual cosa s’obté un pernil amb sabor natural, més aromàtic i amb textura més sucosa. A més, no s’hi afegeixen fosfats, sucres, antioxidants ni carragenats, la qual cosa esdevé un fet diferenciador amb altres productes existents en el mercat.
Calidad y Origen, dues metes de Carrefour
La marca “Calidad y Origen”, present a Carrefour des de fa més de 15 anys, sorgeix davant la demanda del consumidor de productes que recuperen el sabor original dels aliments, que vetllen pel benestar animal i el medi ambient i que son desenvolupats per agricultors, pescadors i ramaders apassionats pels seus productes al millor preu. Aquests productes se sustenten en cinc valors: seguretat alimentària, amb traçabilitat des del camp fins al plat; sabor; preu just d’acord amb la qualitat que ofereix el producte; autenticitat i respecte al medi ambient; i responsabilitat social.